לחשב מסלול במשבר

מאמר משבר

גם אתכם תפס נגיף הקורונה לא מוכנים?

הפעילות הופסקה וההכנסות צנחו? הפחד מנהל אתכם אתם במצב של חוסר וודאות ובלבול ואתם שואלים זועקים עד מתי??  כמה זמן??להבדיל מתקופת חופשות חגים, הפסקת התקשרות עם לקוחות נדרשתם לחשב מסלול מחדש ולתת מענה ככל שניתן לייצר הכנסה ולשמר קהילה.
אונליין – אפשר לנו לעבוד ולהסתכל בעיניים!
עוד לפני שהקורונה הגיחה למחוזותינו השתמשתי בזום וסקייפ לניהול פגישות שוטף וצוות, בפרויקטים שלקחתי בהם חלק. כשאתם כבר מכירים וסומכים אחד על השני התוכנות הללו נפלאות וישרתו אתכם בהחלט לביטולי זמן נסיעות חניות ובתי קפה. התפקוד מאד יעיל ואפקטיבי.

ההכרח הוא אבי ההמצאה

ההכרח הוא אבי ההמצאה ומה שעבד טוב במשבר ישרת אתכם גם הלאה, תחשבו על זה אין סיבה שלא גם כשסוער בחוץ וגשום ולא בא לכם לאחר או שיאחרו לכם יש פתרון לריחוק ועדיין לקיים את הפגישה באותה רשמיות ויותר תפוקה.

זה הזמן לגלות גמישות ויצירתיות

 
  • תקיימו פגישות זום מעת לעת במסלול חינמי או תשלום – זה נח גמיש יעיל וחסכוני
  • תפתחו וחישבו על מוצרים/שירותים חליפיים ונוספים, גם בתי קפה המירו פעילות למשלוחים
  • תוזילו עלויות/תשדרגו מפרטים לתקופה זמנית במקרים מסוימים
  • תציעו ללקוחות שלכם לצמצם את היקף הפעילות למשל לקיים פגישת אימון/פעילות אחת לשבועיים וכן חשוב מאד לשמור על רצף וקשר
  • תקיימו הדרכות קבוצתיות ללא עלות עבור הלקוחות שלכם
  • תפיצו מדריך חינמי מעולם התוכן שלכם
  • תייצרו לכם שגרה יומית חדשה זה ישמר את האנרגיה האישית וסדר יום מאורגן ושפוי
  • תעזרו בקולוגות, קבוצות נטוורקינג, קבוצות חברתיות לשיתוף וסיעור מוחות
 

זכרו כי בכל מצב נתון יש לפחות 3 אפשרויות בחירה/פעולה ושאין כשלון אלא משוב לצמיחה. המשבר העולמי תפס את כולם עסקים גדולים וקטנים כאחד בהפתעה גדולה והכניס מושגים חדשים השגורים בפיכם, הרגלים חברתיים שלא היו מוכרים לכם, יצאתם מאיזון חויתם ודאי נדודי שינה, רגרסיה, עצבים, חוסר רצון לפתח וחוסר יכולת להתרכז, הרבה רעשים היו לכם מסביב והגנות רבות שנידרשתם להם בנוסף למערכת החיסונית הפיסיולוגית שלכם. נדלקה לכם נורת אזהרה פרוז'קטור ענק שחייב להאיר עיניכם לתכנית מגירה. הכל הפיך הנאות החיים, שהם חלק בלתי נפרד מחייכם, הפכו בין לילה לגנים נעולים בתי קפה, בתי קולנוע, צימרים, חנויות, מסעדות מסגרות מבחירה ומסגרות מחובה כמו בתי ספר, מוסדות לימוד העשרה, מטפלים, מרפאות ועוד.. וגם השירות שלכם/המוצר שלכם יידרש להתאים עצמו למציאות החדשה שנכפתה על כלל הציבור.

לסיכום

תרימו את הראש למעלה כי תקופות שכאלה הן הזדמנות ליצירה, לזמן איכות אישית ומשפחתית, לפיתוח, ללימוד דברים חדשים, לנשימה, לאירגון ולהודיה על כל מה שיש.